Presserådgiver
Nyhedsstrømmen er konstant voksende. Der tales nu og da om et overkommunikeret samfund. Faktum er i al fald, at det samlede antal medier og nyheder er steget betragteligt - samtidig med at det er blevet stadig vanskeligere at nå igennem med ens budskab.
40 års erfaring med både danske og internationale medier har givet kommunikationsministeriet.dk betydelig indsigt, i hvordan man får den fornødne gennemslagskraft i sin kommunikation til pressen.
40 års erfaring med både danske og internationale medier har givet kommunikationsministeriet.dk betydelig indsigt, i hvordan man får den fornødne gennemslagskraft i sin kommunikation til pressen.
Blandt andet at der er stor forskel på, hvad der er interessant for et dagblad, et fagblad og en tv-station. Og at den gode historie skal vinkles for at have størst chance for at nå læserne, seerne og lytterne.
kommunikationsministeriet.dk har naturligvis - og gudskelov, faktisk - ingen indflydelse på det endelige valg, som en given journalist, redaktør eller redaktion foretager. Men kommunikationsministeriet.dk kan give nyheden den drejning, der gør at den fanger journalistens interesse.
kommunikationsministeriet.dk har naturligvis - og gudskelov, faktisk - ingen indflydelse på det endelige valg, som en given journalist, redaktør eller redaktion foretager. Men kommunikationsministeriet.dk kan give nyheden den drejning, der gør at den fanger journalistens interesse.